(ne)Call Centrum je zákaznický servis - nej Asistentka
nej Asistentka

Hledáte call centrum, který vám zajistí obvolání klientů a domluvení servisních schůzek pro vaše obchodní zástupce? Naše služba zákaznického servisu je určená pro firmy, které chtějí udržovat skvělé vztahy se svými současnými zákazníky a díky tomu i získat více objednávek.

Co je to ten zákaznický servis?

Abychom si hned na začátek rozuměli. Cílem naší služby není navolávání studených kontaktů, tedy firem, které jste doposud neoslovili a chcete jim prodat své služby či produkty poprvé. My jsme specialisté na oslovování firem, se kterými již spolupracujete, ale nikdo z vašich obchodníků ani členů týmu nemá čas zákazníky pravidelně oslovovat a udržovat vztah na vysoké aktivní úrovni.

Znamená to, že za vás pravidelně kontaktujeme vaše klienty, abychom jim nabídli setkání s vaším zástupcem, když máte například novinky v produktových řadách nebo je pozveme na vaši událost či veletrh, kde se budete prezentovat. Jinými slovy, udržujeme vaše zákazníky osobním způsobem v obraze o tom, co je u vás nového a co pro ně můžete udělat.

Proč (ne)Call Centrum?

Nemáme flotilu lidí sedících ve velké kanceláři řízené manažery, kteří jim dýchají na krk, když náhodou nemají sluchátko u ucha. U nás pracují lidé v příjemném prostředí, v klidu a právě díky tomu efektivně, se zápalem a hlavně osobně. Znamená to, že nezní jako robot, který vám z call centra volá každý den, aby vám prodal žiletky nebo bambusové prádlo. Naši lidé jsou do telefonu příjemní, osobní a proto na vaše zákazníky působí dobře, pozitivně a mají velmi dobré výsledky.

Kolik (ne)call centrum a zákaznický servis stojí?

Služba stojí 250 Kč za hodinu bez DPH.

Seznamy klientů k navolání nevlastníme. Je potřeba nej Asistentce kontakty poskytovat z vašich zdrojů v souladu s GDPR. Například vlastní databáze kontaktů klientů nebo přes některou ze služeb, jako je například merk.cz.