Navolání schůzek pro obchodníky a komplet administrativa k tomu

Posted on Posted in Novinky

Jaké by to asi bylo, kdybyste jezdili ze schůzky na schůzku, vytvářeli jeden obchod za druhým. Po návratu do kanceláře by Vás nečekala žádná administrativa, jen pár drobností a můžete jít. Držte si klobouky, vyrážíme!

Nemusíte obvolávat kontakty a stejně máte schůzky. Nejen, že je to možné. Ono je to už i docela běžné. Dobrý obchodník si chce všechno zpracovat sám a mít vše pod kontrolou. Špičkový obchodník se soustředí na prezentaci, prodej a komunikaci s klienty. Je přeci mnohem důležitější vědět, kdy má klient narozeniny, abyste ho potěšili osobním telefonátem, než si pamatovat, do které kolonky v účetním systému máte vkládat výši daně. Pro špičkového obchodního manažera je přece klíčové znát potřeby svého klienta, než vyplňovat dlouho do noci po schůzkách reporty. Souhlasíte?

Co nám stačí vědět pro úspěšné navolání schůzek?

  • Komu máme volat – předáte své nej Asistentce na telefonu seznam svých stávajících kontaktů nebo klidně i kontaktů studených.
  • Co se má klient dozvědět – jde jen o pozvání na schůzku nebo je potřeba s klientem dopředu projít nějaké otázky, aby byl lépe připravený?
  • Kolik schůzek denně chcete absolvovat – dvě nebo jich bude více?
  • Informace na e-mail – chcete, aby klient po telefonátu dostal na e-mail nějaké informace? Předejte nám je a nej Asistentka je po hovoru odešle.
  • Administrativa a CRM – chcete veškerou komunikaci zapisovat do CRM? Přejete si, aby nej Asistentka vytvořili nabídku podle Vašich přání, když přejíždíte mezi schůzkami?
  • Potvrzení schůzky – a den předem, aby měla Vaše cesta smysl, nej Asistentka schůzku s klientem potvrdí.

Zbývá už jen jediná otázka… Kdy se sejdeme, abychom se o spolupráci bavili? Spojte se s námi kliknutím sem.