ROZHOVOR: Eva Jurčíková Vám pomůže s odškodněním

Posted on Posted in Novinky, Rozhovory

Evu Jurčíkovou z VašeNároky.cz známe už docela dlouho. Byl jsem u začátků, když celý projekt teprve vznikal a v kancelářích na Vídeňské v Brně ještě nebyl jediný stůl. Dnes se projekt výrazně pohnul a pomáhá tisícům lidem získat finance, na které mají nárok. Jak taková firma využívá asistentky a jaký má Eva na jejich práci názor?

jurčikovaV čem spočívá služba VašeNároky.cz?
Společnost Vaše nároky.cz pomáhá občanům získat finanční odškodnění, pokud byli poškození silnějším subjektem, například obchodníkem, zaměstnavatelem, velkou korporací nebo například leteckou společností. Snažíme se vždy pomáhat slabšímu proti silnějšímu a nabízíme proto občanům možnost právních služeb zdarma. Klient s námi nevstupuje do žádného rizika, protože všechny náklady spojené s řešením sporu včetně mzdy právníka hradíme my. Jedinou naší odměnou je nízká provize ze získané částky, která nám náleží pouze v případě vyhraného sporu. Jedná se o unikátní služby, kdy klient nic neplatí, nic neriskuje a může jen získat.

Jak vypadá dnešní trh a co nejvíce lidi trápí? Co nejvíce nárokují?
Lidé se na nás často obracejí s tím, že jim pojišťovna nevyplatila vše, co měla. Většinou se jedná o účastníky dopravní nehody, kteří ji však nezavinili. Pojišťovna viníka jim pak krátí pojistné plnění a vymlouvá se například na stáří vozidla či opravu v jiném než smluvním servisu. V tomto zimním období nám také přibývá klientů, kterým pomáháme řešit finanční odškodnění za úraz na chodníku. Celoročním problémem jsou pak zpožděné a zrušené lety.

Využíváte asistentky. Jsou pro Vás přínosem? Co by měla asistentka umět a co naopak vůbec nepotřebujete?
Ano, asistentky využíváme a určitě jsou přínosem pro naši společnost. Pomáhají nám zejména s méně odbornou administrativní činností. Dle mého názoru by měla asistentka hravě zvládat základní lehké i středně těžké úkoly, měla by se umět rychle přizpůsobit situaci a dokázat hbitě reagovat na požadavky vedoucích pracovníků. V neposlední řadě by měla být milá a komunikativní, aby dobře zapadla do pracovního kolektivu. Naopak asistentka nemusí být specialistou v oboru, ve kterém pracuje její nadřízený, např. asistentka spadající pod marketingového manažera nemusí rozumět PPC reklamě, ale nemělo by jí dělat problém najít dle kritérií 10 nejvhodnějších společností, které se PPC kampaněmi zabývají.

Máte nějakou radu pro asistentky, které se setkají s naštvanými či frustrovanými klienty?
Pokud je na Vás klient milý, chovejte se k němu také mile. Pokud je na Vás klient slovně hrubý, buďte na něj stále milá a pokuste se ho uklidnit. Jestliže je hrubý i nadále, zaujměte asertivní postoj.

Co plánujete na letošní rok?
Určitě nadále pomáhat lidem se získáváním finančního odškodnění a samozřejmě se v naší práci neustále zdokonalovat.

vase-naroky