Srovnání asistentka × back-office manager × office manager - nej Asistentka
nej Asistentka

Srovnání asistentka × back-office manager × office manager

Klienti se často ptají a není jim jasné, jaký je rozdíl mezi asistentkou, back-office managerem a office managerem. Často totiž firmy hledají asistentku a přitom potřebují office managera... a obráceně. Připravili jsme pro vás jednoduchý přehled, jaký je mezi těmito rolemi ve firmě rozdíl, abyste věděli, koho přesně hledáte.

?

Asistentka

Back-office manager

Office manager

Popis práce

Být k ruce svému nadřízenému a řešit operativu.

Řídit svěřenou kancelář po stránce výkonu a operativy.

Nést odpovědnost za výsledky celé kanceláře.

Zodpovědnost

Za svěřenou práci nadřízeným.

Za výkon kanceláře.

Za práci svěřených lidí.

Pohled firmy

Věnuje se jednomu nadřízenému ve 100 %.

Zařídí zpracování požadavků více manažerů.

Dohlíží na zpracování administrativy všech.

Odměna

18.000,- Kč - 23.000,- Kč (ve větších městech)

20.000,- Kč - 27.000,- Kč

25.000,- Kč - 32.000,- Kč

Koho hledáte vy?

Zobrazit výsledky

Nahrávání ... Nahrávání ...

Koho vybrat?

Správná volba administrativní podpory není tak snadná, jak může na první pohled vypadat. Tabulka vám ukazuje hlavní rozdíly mezi jednotlivými rolemi ve firmě. Pamatujte, že asistentka je role určená pro podporu jednoho konkrétního člověka. Back-office manager zajišťuje správu administrativy pro více managerů a už k tomu má zpravidla tým. Office manager už je vyloženě vedoucí, který manažersky vede druhé lidi k výsledkům a je platným členem středního a vyššího managementu firmy a má dohled a odpovědnost za strategické projekty kanceláře.

O tom, jak s jednotlivými asistentkami/back-office/office managery ve firmě pracovat, se můžete víc dozvědět a naučit na našem workshopu. A pokud jste sama asistentkou/back-office/office managerkou, přijďte své dovednosti rozvinout na setkání určené přímo pro vás!