Vyhledávání a tvorba databáze kontaktů

Už jste vytěžili všechny vizitky, kontakty a doporučení, které jste měli na dosah, nevěříte kupování databází a vyhledávat si kontakty sám ručně je časově extrémně náročné. Namísto, abyste dělali business, sedíte u Google a hledáte, s kým se budete chtít spojit, do excelu si vkládáte jednotlivé informace a jste z toho akorát unavení, znechucení a na samotný obchod a komunikaci už se nedostanete. nej Asistentka vám udělá vaši vlastní databázi na přání.

Co zpracujeme

Vyberte si, které informace jsou pro vás skutečně důležité a ty si nechte zpracovat. Je to jméno, příjmení, telefon, mail, IČ, adresa provozovny, počet zaměstnanců, hrubý obrat, přibližná návštěvnost webu nebo počet fanoušků na firemním facebook profilu? Řekněte si, co chcete najít a k rukám dostanete kompletní tabulku.

Čím přesnější zadání, tím lepší výsledky. Například chcete kontakt na všechna papírnictví v kruhu 40 km od Pardubic, potřebujete adresy provozoven všech autoservisů v Jihomoravském hraji nebo počty fanoušků všech dentálních klinik ve střední Evropě včetně mailového kontaktu a odpovědné osoby? Najdeme je za Vás.

Kolik služba stojí?

  • Za první informaci k vyhledání jednoho kontaktu: 2,- Kč
  • Za každou další informaci jednoho kontaktu: 1,- Kč

Příklad
Chcete, aby v tabulce s kontakty bylo 1. jméno firmy, 2. telefon, 3. e-mail, 4. kontaktní osoba. První informace je jméno firmy = 2,- Kč. Každá další informace, v našem případě další tři, jsou za 1,- Kč. Tedy celkem 5,- Kč za jeden řádek tabulky, kde bude jméno firmy, telefon, mail a kontaktní osoba. Například 100 kontaktů tedy bude stát 500,- Kč.

Můžete si samozřejmě zvolit, co všechno má asistentka vyhledávat. Může to být jen jedna informace nebo třeba dvě. Na druhé straně však i deset, když budete chtít a potřebovat.

Chcete být ještě efektivnější? Rovnou vám schůzky navoláme! Pro více informací klikněte sem.