Zákaznická linka pro Vaše klienty

Vlastníte e-shop, poskytujete online služby či prodáváte produkty, na které se lidé ptají? Nemáte čas na telefonu odpovídat na stále se opakující otázky a zároveň víte, že chcete, aby se Vám klienti mohli dovolat? Dotazů však není tolik, aby mělo smysl někoho zaměstnávat? Snadná pomoc! Můžeme být Vaše zákaznická linka.

Co to znamená?

  • Profesionální nej Asistentka přijímá během dne od 9 do 17 hodin hovory od Vašich (potenciálních) klientů a zodpovídá jejich dotazy.
  • V případě, že se klient nedovolá, obratem jej asistentka kontaktuje.
  • Jednoduché záležitosti vyřídí nej Asistentka rovnou. K Vám se dostanou až složitější dotazy vyžadující odbornou znalost.

Nemusíte mít zaměstnance a přitom zachytit každou příležitost. Vy se tak můžete věnovat činnostem, které potřebujete dokončit a přitom s klienty komunikujete. Výhodou také je, že můžete na nej Asistentku přesměrovat svůj telefon v době jednání či na dovolené, abyste kontakt s klienty udržovali v maximální kvalitě a intenzitě.

Cena:

  • Do 100 telefonátů měsíčně = 2.990,- Kč.
  • 100 – 200 telefonátů měsíčně = 5.490,- Kč.
  • 200 – 300 telefonátů měsíčně = 7.490,- Kč.
  • … nad 300 telefonátů měsíčně doporučujeme parťáka na plný úvazek. A my Vám jej rádi vybereme. 🙂

Zajistěte si svou nej Asistentku na telefonu kliknutím sem.

shutterstock_378968413